Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.

U kunt uw klacht mailen naar: info@powerplustools.nl

Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

--

Voor vragen omtrent onze klachtenafhandeling kunt u contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,
Team Powerplustools

Powerplustools Nederland B.V.
Mars 26 - 8448 CP Heerenveen

Op zichtlocatie aan de A-7 - afslag 26-a Tjalleberd-Heerenveen IBF
Tel. +31 (0)513 646366
Fax +31 (0)513 648732
info@powerplustools.nl

Openingstijden:
maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 18.00 uur
zaterdag van 09.00 uur tot 16.00 uur


Nieuwsbrief
Copyright © Powerplustools Nederland B.V. - Sitemap   |    Prestashop Webshop - NoviSites
powerplustools.nl wordt beoordeeld met 4.64/5 op basis van 3911 beoordelingen